איפור גבות קבוע

איפור גבות קבוע – יתרונות חסרונות ועוד

הגבות הן חלק מאוד משמעותי מהפנים של האדם. הן אלו שנותנות את המסגרת לפנים והן מאוד משמעותיות בנראות הכללית. לכן, נשים ורבות (וגם גברים) מעוניינים במראה גבות מלא, מעוצב, וללא התעסקות יומיות. פתרון אפשרי וקל הוא איפור גבות קבוע שייתן לגבות את הנראות שרציתן לאורך זמן.

מה זה איפור קבוע בגבות?

איפור גבות קבוע יכול להתבצע בכמה שיטות ויש כיום אופציות שונות ומגוונות בנושא. תפקידו של הליך זה הוא ליצור מראה של גבות מלאות, לפי העיצוב אותו תרצו ובהתאם למבנה הפנים שלכן. איפור קבוע, כשמו כן הוא, קבוע. אינו נמרח הוא נעלם במקלחת בהזעה או בכל פעילות אחרת. עם זאת, ישנם אופציות שונות של איפור קבוע וחלקן דוהות לאורך השנים ולכן מצריכות תחזוק.

אילו שיטות קיימות?

אחת הדרכים המוכרות והפופולריות ביותר כיום היא שיטת השערה. בטיפול זה משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות מראה טבעי של שערה בעזרת עט עם מספר מחטים קטנים שמדמים את השיער. טיפול בשיטת השערה מעבה ומדגיש את מראה הגבה ומאפשר עיצוב מדויק. הטיפול מחזיר לכשנה ומצריך טיפולים חוזרים במהלך הזמן.

דרך נוספת היא הצללה/פודרה. זוהי שיטה בה עובדים עם פיקסלים קטנים. השיטה מתבצעת בעזרת מחט יחידה ועם שינוי בגווני הצבע בהתאם לרצון ולעיצוב הנבחר. בסיום הטיפול מראה הגבה מלא ומעוצב.

גם השיטה המשולבת היא שיטת טיפול מוכרת ומוצלחת ומשלבת בתוכה את שיטת השערה ואת השיטה של הצללה. זוהי שיטה שמתאימה לכל סוגי העור והתוצאות שלה נחשבות לטובות וטבעיות.

למי זה מתאים?

איפור גבות קבוע מתאים לכל אישה וגבר שרוצים מראה של גבות מלא, סימטרי, מעוצב, וללא צורך בהתעסקות מידיי יום. ניתן לבצע את ההליך בכל גיל. עם השנים, הגבות מתדלדלות ומאבדות מצורתן ולכן נשים מבוגרות רבות בוחרות לבצע את הטיפול, אך גם נשים בגילאים יותר צעירים שלא מרוצות ממראה הגבות יכולות לבצע את הטיפול בהצלחה.

מי יכולה לבצע את הטיפול בגבות?

את הטיפול באיפור קבוע בגבות יכולה לבצע כל קוסמטיקאית שעברה הכשרה ייעודית לעבודה עם איפור קבוע מאחר ומדובר בחומרים ייחודיים. כדאי לבחור קוסמטיקאיות עם ניסיון עשיר בתחום הגבות ועם ידע עיצובי וידע בהתאמת העיצוב למבנה הפנים על מנת שתצאו עם התוצאה הטובה ביותר עבורכן.

איך הטיפול מתנהל?

מאחר וישנן כמה דרכים שונות לבצע את האיפור גבות, ראשית יש צורך בבחירת הדרך בה אתן מעוניינות לבצע את הטיפול. לאחר בחירת הדרך יחד עם הקוסמטיקאית המטפלת, צריך לבחור את הגוון המתאים לעור ולצבע השיער שלכן. רוב הטיפולים לא לוקחים זמן רב ונעים בין חצי שעה לשעתיים. הטיפול לרוב מתבצע עם אלחוש מקומי באמצעות משחות או הזרקות אלחוש.

עלויות

עלות הטיפול של איפור גבות קבוע משתנה בהתאם לסוג הטיפול אותו תבחרו לבצע ובהתאם לניסיון של הקוסמטיקאית ולטיב המוצרים והחומרים בהם תשתמשו בטיפול. שיטת השערה תעלה לרוב בין 700 ₪ ל- 2500 ₪. איפור בשיטת ההצללה תעלה בין 650 ₪ ל- 2000 ₪. 

יתרונות וחסרונות

יתרונות לאיפור גבות קבוע

חסרונות לאיפור גבות קבוע

  • הליך לא פולשני המשנה את מראה הגבה ומעצב אותה בקלות.
  • חשש מאלרגיות וזיהומים שונים בעור במקרים חריגים.
  • טיפול בר שינוי ותיקון במידה והתוצאות לא לטעמכן.
  • האיפור מצריך תחזוק חוזר מידיי תקופה ואינו חד פעמי. 

לסיכום, איפור גבות קבוע הוא הליך קל פשוט ועם מעט מאוד סיכונים שיכול לשפר את מראה הגבה והפנים בקלות ולתת לכן ולכן תחושה טובה לאורך זמן. הטיפול לרוב אינו יקר ומאחר וקיימות כמה שיטות שונות ניתן לדייק את הטיפול הנכון ביותר עבור המטופלת.

מעוניינות גם אתן באיפור גבות קבוע? הגעתן למקום הנכון! אצלינו תמצאו את מיטב הקוסמטיקאיות, את המכשור המתקדם ביותר ואת כל המידע הרלוונטי לאיפור גבות קבוע. צרו עימנו קשר ויחד איתכן נבחר את הטיפול הטוב ביותר עבורכן.

מלאו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן