כל מה שרציתן לדעת על הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה הינו בין הניתוחים הנפוצים ביותר מכלל ניתוחי האסתטיקה הרפואית. נשים רבות בוחרות לעבור ניתוח של הגדלת חזה מידי יום בשל סיבות מגוונות; העלאת ביטחון עצמי, הגברת תחושת נשיות, שינוי צורה או מומים מולדים, שחזור לאחר הליך רפואי או לאחר איבוד נפח השד כתוצאה מלידות והנקות.

מכיוון שנשים רבות בוחרות לעבור ניתוח להגדלת חזה, הטכניקות הרפואיות השתכללו עם השנים, כך שכיום הניתוח להגדלת חזה הוא בין הניתוחים הקוסמטיים הבטוחים ביותר לביצוע, זמן  ההחלמה קצר יחסית והתוצאות מדהימות. 

הגדלת חזה- התהליך:

ראשית, כל תהליך לביצוע ניתוח מתחיל בפגישת ייעוץ. בפגישת הייעוץ תוכלי לראות את הצוות המטפל והרופא המנתח, לשאול את כל השאלות שיש לך, להתייעץ לגבי סוג השתל המתאים לגופך ולקבוע תוכנית טיפול מותאמת אישית. ניתוח הגדלת חזה עצמו מתבצע בהרדמה מקומית או כללית והוא אורך כשעה. זמן ההחלמה עומד על שבוע בממוצע, לאחריו תתבקשי להגיע לביקורת אצל הרופא המנתח. אין צורך בהוצאת תפרים משום שמדובר בתפרים נספגים. במשך חודש יש ללכת רק עם חזיות ספורט ולהימנע משכיבה על הבטן.

הגדלת חזה- יתרונות וחסרונות:

חסרונות:

  • סיבוכים אפשריים בניתוח- סיכוני הרדמה (הקיימים בכל ניתוח המבוצע תחת הרדמה כללית), סיכון של התקשות השד, תחושה של קפלים, צניחת השד והצטברות נוזלים סביב השתלים. עם זאת, בהתאם לסטטיסטיקה הקיימת כיום, הסיבוכים הללו מתרחשים רק ב3% מכלל המנותחות. 
  • תוצאה לא מספקת- יכול להיות שמיד אחרי הניתוח לא תאהבי את התוצאה, בשל הנפיחות של המקום והעובדה שהאזור חווה סוג של טראומה. ייקחו 3 חודשים עד לקבלת התוצאה הסופית. 
  • לשתלים יש בלאי ממוצע של בין 10-15 שנים, לכן כל מטופלת שעוברת ניתוח הגדלת חזה צריכה לקחת בחשבון שיהיה עליה להיכנס לניתוח נוסף להחלפת השתלים כ-10 או 15 שנה מיום ביצוע הניתוח. 

יתרונות:

  • תוכלי לקבל את המראה שתמיד חלמת עליו- נשים רבות מדווחות על תחושת ביטחון עצמי גבוהה יותר לאחר ביצוע ניתוח להגדלת חזה, הבגדים יושבים בצורה טובה יותר וכמובן שכשאת מרגישה טוב עם עצמך זה מקרין על סביבתך.
  • אורך הניתוח קצר מאוד- כשעה. 
  • זמן ההחלמה עומד על ממוצע של שבוע וכמעט שאין הגבלות לאחריו. 
  • כיום בשל התפתחות הטכנולוגיה מדובר בניתוח פשוט יחסית שאינו פוגע באפשרות להניק והשתלים בטוחים מאוד- מכיוון שהשתלים עשויים סיליקון, גם במקרה של קרע אין דליפה והחומר נשאר במקומו. 

הגדלת חזה- סוגי שתלים:

רוב השתלים בהם משתמשים לצורך הגדלת החזה עשויים ממעטפת סיליקון ובתוכה ג'ל סילקון או מי מלח. ישנם שתלים העשויים ממילוי קואזיבי, מדובר בחומר סמיך ועמיד יותר ולכן מחזיק לאורך שנים רבות. מכיוון שלכל אישה מבנה גוף שונה ואידיאל שונה של איך היא מעוניינת להיראות אחרי הניתוח, קיימים גדלים צורות וסוגים שונים של שתלים:

השתל הצורה 
שתל סיליקון אנטומיטיפה 
שתל סיליקון עגול שתל בעל פרופיל גבוה וזקור יותר (נוטה להיות בעל מראה פחות טבעי). שתל בעל פרופיל נמוך (מעניק מראה טבעי, רך ומלא).

שר מדיקל סנטר- בחירה בטובים ביותר!

למרות שמדובר בניתוח הנעשה בצורה שכיחה והטכנולוגיה היא מהטובות והמתקדמות בעולם, כשאת עומדת בפני הבחירה אצל מי לבצע ניתוח הגדלת חזה ישנם מספר פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון:

  • מקצועיות- חפשי את המקום שייתן לך את הטיפול המקצועי ביותר ללא פשרות, תוכלי לחפש המלצות של מטופלות קודמות ולשאול לשביעות רצונן מכלל התהליך. 
  • יחס אישי- חשוב מאוד ללכת למקום שבו את יודעת שתקבלי יחס אישי חם ושלא תיוותר לך שאלה אחת ללא מענה. מקום שיעניק לך ליווי צמוד לאורך כל הדרך, שתרגישי שיש לך למי לפנות בכל בעיה שמתעוררת. תחושת הביטחון תגרום לך לעבור את ההליך בצורה הטובה ביותר. 
  • טעם אישי- בכל קליניקה תוכלי למצוא תיק עבודות של הרופא/ים המנתח/ים ולראות האם את מתחברת לסגנון ולצורה. 

בשר מדיקל סנטר תוכלי לקבל את השילוב של כל האלמנטים הללו. הצוות הרפואי המסור והמקצועי ביותר שיש, ילווה אותך לאורך כל הדרך וייתן לך את התחושה הטובה ביותר. כמו כן, תוכלי להגיע לפגישת ייעוץ להתרשם בעצמך! אז למה את מחכה? לפרטים נוספים לחצו כאן: sher-medical-center.co.il

מלאו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן