הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר

לכל בני האדם יש שיער, בכל חלקי הגוף השונים – מדובר במשהו טבעי לחלוטין. אבל, כמו בכל תחום, קיימות אופנות גם בתחום הסרת השיער, ובימינו הרבה נשים וגם גברים בוחרים להסיר שיער בהרבה מאזורי הגוף. לא משנה אם הסיבה שלכם היא אסתטית, בריאותית או אחרת, הסרת שיער היא חלום נכסף עבור רבים מהאנשים, כאשר אחת השיטות הפופולריות להגשמת החלום היא הסרת שיער בלייזר. במאמר זה נענה על כל השאלות בנושא, כדי שבסופו גם אתם תוכלו לקבוע את התור הראשון שלכם ולהתחיל להגשים את החלום.

הסרת שיער בלייזר – למי זה מתאים?

כאשר מדברים על שיטת הלייזר, חשוב להבין איך היא פועלת, וכתוצאה מכך – מי יכול להנות מתוצאות השימוש בשיטה זו. שיטת הלייזר עובדת בצורה היעילה ביותר על אנשים בעלי עור בהיר ושיערות כהות, כלומר כאשר קיים ניגוד חזק בין צבע העור לצבע השיער. אם הינכם בעלי עור כהה או שזוף יותר, או בעלי שיערות בהירות מאוד, השיטה תהיה פחות יעילה עבורכם.

בנוסף, קחו בחשבון שבמהלך הטיפולים אין להשתזף (לא באופן טבעי ולא באופן מלאכותי); וששינויים הורמונליים שונים (כמו למשל עקב הריונות, או נטילת גלולות למניעת היריון) יכולים להשפיע על תוצאות הטיפול.

כמה עולה להסיר שיער בלייזר?

העלות של הסרת שיער בשיטת הלייזר משתנה ממטופל למטופל, שכן לכל אחד ואחת ידרשו מספר שונה של טיפולים כדי להגיע לתוצאה הרצויה. באופן כללי, כל טיפול כנראה יעלה לכם יותר מהסרת שיער באחת הדרכים המיושנות יותר (שעווה, גילוח וכדומה), אך חשוב לזכור שמדובר בהוצאה חד פעמית, שבמבט לאחור תשתלם לכם הרבה יותר מהשעבוד לטיפולים המיושנים.

האם יש סיכונים?

הסיכונים האפשריים מטיפולי הסרת שיער בלייזר הם אינם רבים, וככל שהמטופלים מקפידים ושומרים על הנחיות המטפלים (בעיקר הימנעות משמש), לא צפויים סיבוכים או סיכונים. לעיתים קרובות מופיעה אדמומיות או נפיחות מקומית לאחר הטיפול, שיכולה להתלוות בתחושת גירוד, אך תחושות אלה הן זמניות ובדרך כלל נעלמות ימים ספורים לאחר הטיפול; גם כתמים בהירים או כהים מופיעים לעיתים באזור הטיפול, אך גם הם נוטים להיעלם במהרה.

במידה ונחשפתם לשמש, קיים הסיכון לפתח כוויות בדרגות חומרה שונות. תופעה זו מתרחשת במקרים חריגים וקיצוניים יותר, במידה והחשיפה לשמש קרתה ממש לאחר הטיפול. 

כל היתרונות והחסרונות של שיטת הלייזר

עדיין מבולבלים בנוגע לתהליך? הנה סיכום קצר של היתרונות והחסרונות של שיטת הלייזר.

יתרונות

חסרונות

  • למרות שמומלץ לבצע טיפול שימור ותיחזוק אחת לשנה, מדובר בתהליך שהוא כמעט לחלוטין חד פעמי. לאחר סיומו תוכלו להנות מגוף חלק כמעט לצמיתות.
  • גם כאשר צומח שיער, בשיטת הלייזר תוכלו לצפות לשיער מועט, רך ודק, שלא כמו בשיטות אחרות אשר מחזקות את השיער שצומח באופן קוצני ועבה.
  • למרות שמדובר בטיפול כואב, אנשים רבים יסכימו שהסרות שיער בשיטות אחרות (שעווה לדוגמא) כואבות הרבה יותר.
  • הסיכונים שצוינו – בעיקר עקב אי שמיעה להנחיות הטיפול וחשיפה לשמש.
  • עלות הטיפולים, אשר יכולה להיות גבוהה עבור חלק מהאנשים.
  • טיפולים כואבים במקצת.

איפה כדאי לעשות הסרת שיער בלייזר?

בעת הבחירה במכון הטיפולים שלכם, שימו לב שאתם לא מתפשרים על איכות או בטיחות הטיפול בגלל מחירים זולים יותר. כמו כל טיפול גופני אחר, מדובר בבריאות שלכם. בחרו במקום המקצועי והמנוסה ביותר, גם אם זה אומר לשלם קצת יותר.

אם החלטתם שגם אתם מעוניינים לעשות הסרת שיער בלייזר, אתם נמצאים במקום הנכון. אצלנו בשר מדיקל סנטר תוכלו לבצע מגוון טיפולי הסרת שיער, כולל הסרת שיער באמצעות לייזר, באופן המקצועי והבטיחותי ביותר. עדיין לא משוכנעים שהטיפול מתאים לכם? רוצים לקבל חוות דעת נוספת, ולשמוע הצעת מחיר מותאמת אישית אליכם ומשתלמת לכל כיס? פנו אלינו עוד היום. נציגי השירות שלנו ישמחו לעמוד לשירותכם, ולהציע לכם יחס אישי ומסור, שיבטיח שתצאו מרוצים.

מלאו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן